Kvinnomisshandlaren Fredriksson , mina domar och antirasistisk propaganda

Nyligen så har jag fått veta att vänsterextrema hatsajten aktuelltfokus har återigen skrivit lögnaktiga artiklar och återigen påpekat strafföreläggande för olaga hot mot mitt ex från 2012. Okej , har aldrig försökt ursäkta det jag gjorde tidigare och jag gör det inte idag heller.

Sen så skriver dom lögner som att jag dömdes för ofredande mot Mattsson. Ja , det stämmer. Det han glömde skriva var att Hovrätten friade mig från detta och åtalet ogillades.

http://www.resume.se/nyheter/artiklar/2015/09/16/hovratten-friar-hogerextremist-efter-expressen-tweets/

Hovrätten ogillade också brott mot medborgerlig frihet och jag fälldes för ett fall av olaga hot för koranpaket.

http://www.svd.se/ingen-hd-provning-av-gt-hot

Nästa artikel handlar om ”olaga hot” mot Aftonbladet. Undrar om han började använda knark igen. Det känns som det iaf. Det som är märkligt i det hela är att skaparen av artiklar , Kim ”Bajskim” Fredriksson är dömd för flera fall av misshandel och olaga hot mot kvinnor han var tillsammans med.

kim7

Samma år som jag har fått böter för olaga hot så fälldes han för två fall av misshandel och ett fall av olaga hot mot mamman till sitt barn (Mål B 1594-12 )

kim

Två år senare , dvs i 2014 fälldes han återigen för olaga hot mot en ny tjej (Mål B 5100-13). 

kim4

 

 

Förutom detta så förekommer han i  10 avsnitt i brottsregistret. Låt mig presentera antirasisten som inte ens högersidan ville ha något att göra med:

KIM Benito Fredriksson

19810422-4038

c/o Hansson Koppargården 25 B Lgh 1003

261 43 Landskrona

”Kim Fredriksson drog in henne på toaletten och gav henne örfilar och tryckte och dunkade hennes ansikte mot kakelväggen för att därefter dunka hennes huvud i badrumsgolvet. Örfilarna som träffade henne var hårda. Hon grät och bad honom att sluta.”

kim2

” När hon passerade vardagsrummet kom Kim Fredriksson fram till henne och skallade henne samt drog henne i håret. Efter att hon blivit skallad tror hon att hon svimmade eftersom allt för en tid blev svart. Hon gick åter in i rummet som Michelle sov i. Kim Fredriksson gick efter henne och slog henne i ansiktet och sparkade henne. Totalt träffades hon av 8 – 9 sparkar. Kim Fredriksson hotade även att döda henne.”

kim3

”Feges väg? Var det allt du kunde komma på? Och nej. Jag gör vad jag villk och när jag vill. Steg nr 2 kommer bli helfestligt med tanke på hur mycket jag borde du straffknullas till dess att jag ser blod ;)”

kim5

” Kim Fredriksson ringde då från dolt nummer i syfte att få henne att svara. Även den 20 augusti 2013 ringde han och skickade ett flertal sms till henne. När hon fick det sms som är fråga om i detta mål blev hon väldigt rädd att han skulle komma och våldta henne. ”

kim6

 

Well , jag har inget mer att säga. Tror att den saken är nog klar just nu när det gäller olaga hot mot mitt ex från 2012. Vill någon läsa hela domen – kontakta mig så att jag kan maila.

 

Det här inlägget postades i Allmänt, Media, Sverige. Bokmärk permalänken.

Kommentera

